Contact T-Mobile

Bekijk hieronder hoe u contact met T-Mobile kunt opnemen. Vragen via Facebook of Twitter worden doordeweeks van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur beantwoordt door T-Mobile Webcare. Heeft u een klacht? Deze kunt u op verschillende manier bij T-Mobile indienen.

Facebook:

Voor al het laatste nieuws over T-Mobile en overige vragen kunt u terecht op Facebook. Het webcareteam staat u hier graag te woord op werkdagen! Ook kunt u feedback aanleveren!

Twitter:

Snel een korte vraag stellen? Dat kan via Twitter. Het webcareteam staat u hier graag te woord op werkdagen! Ook kunt u feedback aanleveren!

Forum:

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.

Telefonisch (mobiele afdeling):

Wilt u liever telefonisch contact? u kunt bellen op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur met de klantenservice van T-Mobile!

T-Mobile (mobiele afdeling) is telefonisch bereikbaar op het nummer 06 – 2400 1200

Bent u nog geen T-Mobile (mobiele) klant? Bel dan met T-Mobile via 0800 – 7123

Bent u in het buitenland en wilt u contact met T-Mobile (mobiel) ? Bel dan met +316 – 2400 1200

Telefonisch (T-Mobile Thuis):

Regel zelf uw zaken via het keuzemenu of spreek direct met een T-Mobile Thuis medewerker.
0800-0092 (gratis)

Openingstijden T-Mobile Thuis voor algemene vragen

Maandag t/m vrijdag 8:00 – 20:00 uur
Zaterdag 8:00 – 18:00 uur
Zondag gesloten

Openingstijden T-Mobile Thuis voor storingsvragen

Maandag t/m vrijdag 06:00 – 0:00 uur
Zaterdag 06:00 – 00:00 uur
Zon- en feestdagen 09:00 – 18:00